Drepturi de Autor

AVERTISMENT: Conform legii 8/1996, va atragem atentia ca fotografiile,stirile si tot de pe blog sunt proprietatea AS Ciacova
Asadar preluarea fotografiilor,stirilor sau orice altceva se va face doar indicand sursa, respectiv www.AS-Ciacova.blogspot.com.

07.01.2012

Dupa pauză vin si schimbările!

Suntem in luna ianuarie si deja la galeria Ultras-Ciacova s-au produs cateva schimbari foarte importante in grupare. Szucs Bogdan a părăsit galeria fără a ne lăsa un mesaj cu motivul plecării sau altceva. Noi ne-am gandit ca el poate a plecat pentru că el anul asta are BAC-ul. Eeei bine.. Si eu am examenul tot in perioada cand are el BAC-ul si eu totusi nu am plecat , pentru ca dacă plecam nu avea cine sa rămană cu galeria si probabil se destrăma. Deci.. prima modificare care am luat-o in galerie este că eu (Robi) sunt liderul galeriei singur si că din acest moment suntem in căutare de un om care sa ne ajute cu galeria. Deci.. totul va fii aproape la fel la meciuri numai că sper ca să fim multi mai multi la număr.. dar stati.. Galeria era odata pe săptamană si nu cred ca era greu sa lase invatatul cateva ore cand avea meci echipa si să vina in galerie..Dar na asta a fost alegerea lui. Oricum noi sperăm sa avem in continuare sprijin de la conducere..Asteptăm si noi un raspuns de la conducere dacă m-ai avem sprijin din partea lor dupa plecarea lui Szucs Bogdan. Conducerea ne poate da un raspuns la adresa de contact a liderului robymann.1921@yahoo.com . Vă asteptăm cu un raspuns.. Asa o problemă am discutat-o deja m-ai avem o problemă.. Galeria numai are niciun leu si ne trebuie pentru o portavoce pentru ca dupa plecarea lui Szucs Bogdan nu credca m-ai avem.. si ne trebuie si niste steaguri,spray-uri si logic coregrafii la meciuri si in deplasări.. Pană atunci asteptăm raspunsul conducerii să vedem cum facem. Pace!

3 comentarii:

Va rugam fara cuvinte obscene sau reclame!
Multumim de intalegere cu drag: www.as-ciacova.blogspot.com